KONTAKTY

Roman Pevný
Zahradní 603/34a
417 01 Dubí
tel: +420 603472269
roman.pevny(a)email.cz

NOVINKY

arr3Provozna na jiné adrese!Od 1.10.2021 je provozovna přestěhována do ulice Zahradní 603/34a, Dubí. Nově můžete platit... arr31.2.2019 otevíráme prodejnu v na adrese Dubí, Krušnohorská 52/23 !arr3Posíláme na SLOVENSKOOd začátku června konečně posíláme i na SLOVENSKO!... arr3Datum - Novinka č.1Od 30.1.2018 je cena dopravného snížena  na 99 Kč!...

ZBOŽÍ V AKCI

Hlavice na ložiska kol a nábojů 3/4"

105054

naše cena 2 995 Kč
akce
naše cena 775 Kč
novinka
akce

Úvod » AUTOTECHNIKA » Diagnostika/Zkušební přístroje » Tester vstřikovačů COMMON RAIL - Bosch, Siemens, Denso, Delphi - QUATROS QS30183


        

Tester vstřikovačů COMMON RAIL - Bosch, Siemens, Denso, Delphi - QUATROS QS30183

Přístroj pro zkoušení vstřikování paliva Common Rail max.6 válců

 

akce

Transparentní historie ceny
Dostupnost: skladem
Číslo produktu: QS30183
Výrobce: QUATROS
běžná cena 1 191 Kč
naše cena bez DPH : 798 Kč
naše cena s DPH (21 %):
965 Kč

do košíku:
   

Přístroj – tester na diagnostiku vstřikování paliva v dieselových motorech se systémem Common Rail, pro max. 6 válců, v plastovém kufříku – QUATROS QS30183

Speciální přípravek na odhalení ucpání, opotřebení a dalších závad na tzv. vstřicích značek Bosch, Siemens, Denso a Delphi, montovaných do širokého spektra moderních vozidel se vznětovými (naftovými) motory.

Měření se provádí porovnáním průtoku na zpětném vedení (přepadu) vstřikovačů, na které se přípravek připojí pomocí konektorů. Množství paliva odváděného přepadovým vedením musí být přibližně stejné, v případě velkých rozdílů mezi hladinami v testovacích lahvičkách je na místě důkladná kontrola.

 

Upozornění: kufr může být v různém barevném provedení podle aktuální dodávky!

Pracovní postup při diagnostice:

  1. Podle typu vstřikovačů instalovaných na vozidle vyberte v sadě odpovídající druh konektorů.
  2. Po zvolení správného druhu konektorů odpojte od vstřikovačů přepadové vedení a napojte na něj tester s hadičkami a nádobkami. Po ujištění, že vše je bezpečně upevněno a nehrozí únik paliva, nastartujte motor.
  3. Po nastartování se nádobky postupně začnou plnit palivem. Sledujte jeho množství – v případě, že jsou všechny vstřikovače bez závad, budou hladiny přibližně ve stejné úrovni (tzn. jen s minimálními odchylkami).
  4. Pokud se množství paliva v jedné nebo více nádobkách výrazně odlišuje od zbytku, je nutné provést detailnější diagnostiku vstřikovače.
  5. Po skončení práce vypněte motor a opět propojte přepadové vedení se vstřikovači.
  6. Palivo z lahviček opatrně vylijte do připravené nádoby a ekologicky jej zlikvidujte – v důsledku rizika jeho kontaminace nečistotami a následného poškození motoru jej nelijte zpět do nádrže!

 

!! Video ukázka k použití !!

 

NÁZORY A DOTAZY NÁVŠTĚVNÍKŮ

Nebyl zatím přidán žádný názor. Přidejte svůj názor nebo dotaz jako první.

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

OTAxOWQ